Dacorom International, membru SUNE

      Cu ocazia Conferintei CNSNRE 2010 din data de 30.06.2010 de la Targoviste. Compania Dacorom International LTD.  a fost primita ca membru in SUNE – Asociatia Patronala Surse Noi de Energie.

Discursul dlui. Constantin Camarascu, Director General Dacorom International ltd, cu ocazia primirii ca membru SUNE

Domnule presedinte al SUNE, distinsi oaspeti, doamnelor si domnilor,

Ma numesc Camarascu Constantin, sunt directorul general al firmei de expeditii DACOROM INTERNATIONAL, si astazi, am onoarea de a va adresa multumirile mele si ale firmei noastre pentru invitatia de a ne alatura familiei dvs. si de a fi unul din vorbitorii de final al acestei reuniuni de mare importanta pentru viitorul energetic „verde” national.

Voi incerca sa fiu suficient de direct in ceea ce vreau sa va transmit, mai ales ca timpul trece, din pacate deloc in favoarea populatiei care descopera, de la o vreme, un nou stil de a trai in conditii tot mai naturale, lipsite de poluare si mai eficiente.

Apreciez in mod deosebit activitatea organizatiei dvs. „SUNE”, care reuseste de cativa ani sa reuneasca in mod regulat investitorii in energia verde, autoritati si elita profesionala in domeniu.
 
Activitatea dvs.are valentele unui act de cultura tehnica, oferind Romaniei sansa de a deveni mai curata si mai apropiata de natura, situatie in care tara noastra poate juca un rol important pe plan international. Ne-am gandit serios de a deveni unul din jucatorii acestei echipe si suntem aici pentru a va asigura de sprijinul si colaborarea noastra in realizarea dezideratelor SUNE. Dorim sa ne oferim serviciile noastre de transport intern si international, precum si experienta noastra de peste 17 ani in aceasta activitate si cea a serviciilor conexe transportului, cu precizarea ca detinem oameni cu activitate constanta in aceste activitati de peste 30 ani.

Am inceput activitatea in 1990 ca reprezentanta a unui grup german de notorietate si cu retea mondiala – DACOTRANS Holding, iar in 1994 am devenit societate mixta, cu activitati in toata lumea.Acestui grup i s-a alaturat in anul 2000, o firma puternica, italiana „FAGIOLI”, firma care si-a adus contributia prin utilaje specifice de transport si echipamente de ridicat utilaje de ultima generatie.

Asocierea cu aceste firme a influentat decisiv profilul societatii noastre de expeditor de marfuri cu specializare in derularea unor proiecte industriale, agabaritice si normale, cu oferirea unui pachet complet de servicii „door-to-door” si activitati conexe (vamuire, depozitare, amarare, booking-uri de navlu maritim si fluvial oriunde in lume, rapoarte tehnico-comerciale de survey, activitati de incarcare/descarcare/macarale, etc.

Prin activitatea noastra si specializarea colectivului in derularea unor astfel de activitati, am devenit membri activi ai unor organizatii internationale profesionale de profil, ca: USER Romania , FIATA, CLECAT, Uniunea transportatorilor din Balacani, etc. unde in fiecare an participam activ la reuniuni si proiecte lansate.

Suntem certificati ISO 2001/2000 si membri activi ai CCIR, Camera de comert romano-germana. Activitati in cadrul Clubului Economic German din Brasov , iar recent ai Asociatiei Investitorilor Italieni din Romania .

Din anul 2005, societatea noastra are capital 100% romanesc, continuindu-se si dezvoltandu-se insa colaborarile internationale cu peste 150 oficii din peste 60 tari, pe baza de aranjamente comerciale preferentiale si care ne ofera posibilitatile concrete de a oferi serviciile noastre complete pana la destinatie – job site – inclusiv punerea pe fundatie. Acestea se realizeaza de catre cele 3 oficii ale noastre localizate in Bucuresti, Brasov si Constanta .

De-a lungul ultimilor 10-15 ani , am colaborat direct la realizarea in Romania a cca. 60% din fabricile de bere straina din tara (prin transportul echipamentelor acestora) ca de ex.: SAB-Miller, Heineken, Tuborg, Inbev, etc. Tot in aceasta perioada am realizat transportul utilajelor pentru majoritatea rafinariilor din tara , (Petrobrazi,Arpechim Pitesti, Lukoil Petrotel, Midia, etc.), precum si la obiective straine cum ar fi investitia enorma a firmei AGIP din Kazahstan/Marea Caspica. In 2006 am transportat poate cele mai mari echipamente tehnice realizate in tara noastra , rezervoare cu inaltimea de 9 m, cu traversarea capitalei in 5 zile/4 nopti – furnizor fiind GRIRO Bucuresti, client final AGIP-Kazahstan.

Specializarea noastra in logistica completa a unor astfel de proiecte internationale ne-a creat o notorietate indiscutabila. Ca urmare, firma noastra este angajata in parteneriat privat comercial de firme mari, detinatoare de orice fel de utilaje de transport si echipamente de ridicat.

Lucram, asadar ca brokeri in logistica internationala, conditiile noastre comerciale fiind la fel sau mai competitive decat ale celor care ofera acelasi lucru, , dar incearca sa oferteze pe ceea ce au in parc. Fiecare oferta lansata de noi include variante/alternative de transport multimodal; mai concret din Europa de Vest/Nordica putem aduce marfa in tara – rutier complet sau combinat rutier-maritim-rutier sau rutier-fluvial-rutier.

Pretul activitatilor noastre, nu afecteaza pretul final al ofertei, respective al contractului, noi avand contracte preferentiale cu proprietari de echipamente si prin care avem inclusa cota noastra de profit, dar in acelasi timp avem obligatii clare de asigurare a unui volum minim de activitate/incasarilunare, precum si de preluare a riscurilor comercialedin relatiile cu clientii.

In cazul nostru, clientii sunt cca. 95% din exterior, din toate continentele.

La cerere putem oferi o lista completa de clienti pentru referinte directe (atat firme de engineering cat si din breasla) precum si referinte bancare. Suntem asigurati contra riscurilor de insolvabilitate comerciala, asigurare care este completata, dupa caz, cu asigurari pentru partidele de marfa la nivelul facturilor/contractelor. Avem cele mai bune relatii de colaborare cu colegi din bransa, nu suntem grevati de nici un fel de credit, ipoteca, etc. si putem realize chiar unele finantari importante pentru proiectele de transport, (in cazul in care o cota importanta de plata contractuala se incaseaza dupa finalizarea activitatilor noastre).

Principiul nostru nu este “clientul nostru = stapanul nostru” ci “clientul nostru/colaboratorul nostru”  care devine clientul multumit si care cu siguranta atrage alti clienti.

In etapa actuala, am realizat ca in activitatea dvs. exista o nisa importanta, pentru care noi ne putem oferi serviciile, de aceea si prezenta noastra aici.

Va asiguram ca orice cerere de-a dvs. va fi onorata in modul cel mai profesionist posibil si chiar va rugam sa ne testati direct.

Suntem convinsi ca pretul in orice tranzactie comerciala a fost, este si va fi suveran. Simultan insa, de ce san u apreciem pe cineva care ne ofera in aceleasi conditii comerciale, mai multe solutii sau chiar o solutie optima? As dori sa subliniez si idea traditionala, ca nu intotdeauna pretul cel mai mic reprezinta solutia finala, ci raportul calitate/cumul de servicii per prêt.

Pe langa aspectul pragmatic al prezentei noastre la intalnirea cu dvs. ne anima mult aspectele ecologice si componentele de mediu ale activitatii desfasurate de membri SUNE, deci un motiv in plus care sa dezvolte armonios relatiile noastre viitoare.

Nu vreau sa abuzez de timpul si rabdarea dvs., am dorit doar sa va prezint succinct motivele, experienta si ideile noastre, care ne-au determinat in final sa va solicitam onoarea de a face parte din organizatia dvs..

Sper sa ne intalnim cat mai regulat la evenimente de genul celui de astazi si  sa stabilim relatii comerciale cat mai stranse.

Doresc sa felicit atat conducerea SUNE cat si Universitatea Valachia-Targoviste pentru organizarea de exceptie a acestei conferinte.

Va multumesc pentru atentia acordata.