Proiect Umid Babek, 8100 tone table si teava din Otel Linz, Austria – port Constanta – Baku, Azerbaidjan

transport teava si tabla naval

Proiectul Umid Babek a constat in livrarea unei cantitati considerabile de tabla si intr-o masura mai mica de teava din otel pe ruta Linz, Austria – port Constanta – Baku Azerbaidjan.

Marfa a fost incarcata pe mai multe unitati fluviale (11 barje) de catre furnizor in Linz Austria, cu exceptia tevii din otel care a fost incarcata pe camion in Voerde, Germania avand ca port de transbord portul Constanta si ca destinatie portul Baku in Azerbaidjan.

Mai jos este un tabel care prezinta modaliatea de transport (barje /auto) / cantitatile care s-au transportat pe fiecare barja / auto la livrarea din Linz la Constanta:

Marfa a fost fara exceptie descarcata de pe barje / auto la teren in portul Constanta, terminal Umex folosind macarale de cheu Liebherr, depozitata la teren si apoi reincarcata pe nave tip sea-river pavilion Federatia Rusa cu destinatie Baku Azerbaidjan / Poti, Georgia.


Modalitate de transport Data incarcareToneloc încărcareloc descăcare
Barja SL 1900216.09.191.048,641Linz portConstanta port
Barja SL 23 I27.08.19345,563Linz portConstanta port
Barja SL 151328.09.19648,567Linz portConstanta port
Auto CT07HSP / CT13HSP30.09.1923,274VoerdeConstanta port
Barja AGGSTEIN10.10.19446,621Linz portConstanta port
Barja MHRT 182418.10.18949,857Linz portConstanta port
Barja MHRT 181818.10.18899,630Linz portConstanta port
Barja SL 1802318.10.18896,320Linz portConstanta port
Barja SL 1800925.10.19760,314Linz portConstanta port
Barja MHRT 183625.10.19331,193Linz portConstanta port
Barja RORO 1025.10.19796,810Linz portConstanta port

Un prim lot de 2078 tone tabla si teava din otel s-a incarcat pe nava Lida, pavilion Federatia Rusa la sfarsitul lunii Octombrie 2019.

Un al 2-lea lot de 4160 tone s-a incarcat pe nava Konstantine, pavilion Federatia Rusa la mijlocul lunii Noiembrie 2019.

Cel de-al 3-lea si ultimul lot de 1888 tone s-a incarcat pe nava (nu stim inca denumirea) cu destinatie Poti, Georgia, urmand ca mai apoi sa fie transbordata pe vagoale de cale ferata cu aceeasi destinatie Baku, Azerbaidjan.