Proiectul Umid Babek a constat in livrarea unei cantitati considerabile de tabla si intr-o masura mai mica de teava din otel pe ruta Linz, Austria – port Constanta – Baku Azerbaidjan
Marfa a fost incarcata pe mai multe unitati fluviale (11 barje) de catre furnizor in Linz Austria, cu exceptia tevii din otel care a fost incarcata pe camion in Voerde, Germania avand ca port de transbord portul Constanta si ca destinatie portul Baku in Azerbaidjan.
Mai jos este un tabel care prezinta modaliatea de transport (barje /auto) / cantitatile care s-au transportat pe fiecare barja / auto la livrarea din Linz la Constanta:
Marfa a fost fara exceptie descarcata de pe barje / auto la teren in portul Constanta, terminal Umex folosind macarale de cheu Liebherr, depozitata la teren si apoi reincarcata pe nave tip sea-river pavilion Federatia Rusa cu destinatie Baku Azerbaidjan / Poti, Georgia.
Un prim lot de 2078 tone tabla si teava din otel s-a incarcat pe nava Lida, pavilion Federatia Rusa la sfarsitul lunii Octombrie 2019.
Un al 2-lea lot de 4160 tone s-a incarcat pe nava Konstantine, pavilion Federatia Rusa la mijlocul lunii Noiembrie 2019.
Cel de-al 3-lea si ultimul lot de 1888 tone s-a incarcat pe nava (nu stim inca denumirea) cu destinatie Poti, Georgia, urmand ca mai apoi sa fie transbordata pe vagoale de cale ferata cu aceeasi destinatie Baku, Azerbaidjan.